środa, 23 grudnia 2015

Christmas tag!


1. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
W tamtym roku zobaczyłam najprawdopodobniej na którejś z wystaw sklepowych biała choinkę, z niebieskimi światełkami i srebrnymi bombkami, taka mi się wymarzyła i taką mam! To, jeśli mowa o mieszkaniu studenckim, u mamy pewnie jest żywa, skromna, przystrojona delikatnie w ozdoby.

2. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką? 
Nie mam i nigdy nie miałam jakichś wymarzonych prezentów "podchoinkowych". W tym roku wiem co dostanę, i będą to praktyczne prezenty, które na pewno wykorzystam, a nie będą leżeć i się kurzyć. Aczkolwiek zwykłe symboliczne prezenty również bardzo mi się podobają.

3. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy? 
Nie mam takich, ostatnio całkiem zaprzestałam oglądania jakichkolwiek filmów. Nie będę pisać "Kevin sam w domu", bo to już klasyk, o którym chyba już nawet nie trzeba wspominać. W tym roku po niemiecku? Why not!

4. Jak wyglądają święta w Twoim domu?
W "twoim domu", hmm... do tej pory spędzałam święta w trzech "domach", pierwszego nie chcę w ogóle wspominać, następnie u babci i cioci było bardzo fajnie, zwyczajnie, a teraz u mamy w Niemczech podobnie. Nic szczególnego nie robimy, oprócz oczywiście zjedzenia wigilijnej kolacji, wręczenia prezentów, jeszcze raz jedzeniu, sprzątaniu i leniuchowaniu.

5. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Tak jak kiedyś nigdy nie czułam, tak teraz zapach mandarynek od razu przywołuje święta, i to jest TEN zapach! I ogólnie zapach świąt, którego nie potrafię sprecyzować, ponieważ nie jest on fizycznie odczuwalny. Wiecie o co mi chodzi?

6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Uszka z barszczam! Uwielbiam, kocham, wpieprzam!

7. Odliczasz dni do świąt?
Tak :) Można to zauważyć w chociażby każdej ostatniej notce z grudnia. 

8.  Czy na święta lubisz zostać cały dzień w pidżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
Nie ubieram się jakoś mega super odświętnie, ale w piżamie też nie chodzę. Piżama tylko na noc, nie cierpię być taka nieogarnięta przez cały dzień.

9. Jak spędzasz tegoroczne święta?
Wyjeżdżam z chłopakiem do Niemiec :)

10. Ulubiony świąteczny napój?
Barszcz czerwony się liczy? Jak nie, to nie mam żadnego konkretnego ulubionego. 

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej? 
Niebieskie takie jak mam teraz, delikatne różowe (planuję za rok), albo zwyczajnie białe. 

12. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
Nie. 

13. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole? 
Uszek! Wigilia bez uszek to nie wigilia, no way. 

14. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie posiadam, i jakoś nie czuję takiej potrzeby. 

15. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Przez ostatnie dni słucham jakichś przypadkowych polskich piosenek świątecznych, które wprowadzają mnie w ten cały nastrój. Pomimo, że na co dzień słucham innego stylu muzyki, tak piosenki świąteczne są dla mnie przecudowne, i oprócz kolęd lubię przykładowo piosenki z tej playlisty: https://www.youtube.com/watch?v=ssNug5Md8Dw



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz